loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 384 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

درمحل كارتان تغييراتي ايجاد شده است. اما از اين كه انتخاب صحيح داشته ايد احساس رضايت خاطر مي كنيد.

به شدت تاکید می شود که هیچ مدرکی را امضاء نکنید سعی کنید تا ستارگان به شما اجازه دهند آن موقع به جلو حرکت کنید.

امروز اراده اي داريد تا روابط دوستي نزديك خود را بهتر كنيد هم چنين خوب است كه گذشته را فراموش كنيد و تمام ذهنتان را متوجه حال كنيد. مي بينيد كه با اين كار مي توانيد به لذت ها و شادي هاي اطرافتان توجه كنيد و اتفاقات بهتري را در آينده تجربه كنيد.

روز زیبایی خواهد بود.بعدها متوجه می شوید که باید تمام خاطرات امروز را به خاطر بسپارید زیرا امروز ، یک روز به یادماندنی است.

امروز ماه، در علامت خودتان شير مي باشد و به طور طبيعي احساسات و افكارتان متوجه خودتان مي شود. اين بسيار طبيعي است كه روي خودتان متمركز شويد گرچه كه ديگر مردم موافق به اين كارتان نباشند. اگر شخصي نيازمند توجه و يا حمايت شما باشد، بيشترين سعي خود را خواهيد كرد تا آن چه كه مي خواهد، برايش فراهم كنيد، و يا با عواقب انجام ندادن آن، مواجه شويد!

امروز ماه در برج اسد می باشد.دوست دارید زمانی را با خودتان تنها باشید و حوصله معاشرت و صحبت با دیگران را ندارید.به ندای درونتان گوش کنید.

امروز ماه به سمت خانه شیر متمایل شده و شما را فردی بسیار صمیمی می سازد.هر زمان که فرصت کنید از بودن با دوستان تان لذت خواهید برد چه آنها را کاملاً بشناسید چه تنها با آنها آشنا باشید.هم چنین امروز روزی عالی برای شرکت در فعالیت های گروهی می باشد چرا که شما از بودن با افرادی که هم فکر و هم سطح شما هستند،لذت خواهید برد.

امروز خیلی قشنگ از کلمات استفاده می کنید و می توانید هر چیزی که در دلتان هست را بیان کنید. یک نفر جذب این شیوایی سخنان شما می شود، مخصوصاً اگر رابطه ای عاشقانه نیز برقرار باشد امروز فوق العاده زیبا و جذاب هستید بنابراین اگر مجرد هستید هیچ دعوتی را رد نکنید.

اگر شما امروز بدنبال تحريكات ذهني هستيد نااميد نخواهيد شد آنهائيكه در اطراف شما هستند خوشحال خواهند شد كه انعكاس ايده هاي شما را به شما برگردانند و جوابي كه از آنها مي گيريد مي تواند شما را به طرف بلنديهاي بزرگتر رهبري كند. فعاليتي پيدا كنيد تا بتوانيد امشب خستگي خود را از تن بيرون كنيد چون ذهن شما خيلي زياده فعال خواهد بود.

هيچ كس نمي تواند شما را به خاطر پوچي يا ايجاد تغييراتي در خودتان، متهم كند. تصميم داريد كه تصويري جديد از ”خود جديد“ تان بكشيد. اگر شخصي شما را تحقير كند، شما نيز همين كار را با او خواهيد كرد.

روابط نزدیک و ارتباطات روزانه شما امروز هیجان انگیز و جالب می شوند و به شما فرصت می دهد تا این بخش زندگی تان را ارزیابی کنید. آیا از برنامه روزانه خودتان راضی هستید یا مایلید در بعضی از امور تغییراتی بدهید ؟ اگر این طور است اکنون دست به کار شوید به خصوص اگر بتوانید برنامه تان را عوض کنید تا وقت آزاد بیشتری داشته باشید . چون در هر صورت شما همیشه وقت کم می آورید .

شما احتمال ندارد که زمان زیادی را در خانه در آرامش به سر ببرید.شما در حقیقت قادر نیستید در حالی که اتفاقات زیادی در اطرافتان رخ می دهد حتی برای یک دقیقه سر جایتان بنشینید. به لغزش هایتان برگه منفی بدهید زیرا هنوز نمی خواهید زمین بخورید. این طور نیست ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 480
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 1,979
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,612
  • بازدید ماه : 4,612
  • بازدید سال : 80,672
  • بازدید کلی : 4,599,409
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.