loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 815 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

با آنکه همه چیز برای شما خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز حال و حوصله شما سر جایش نیست. علیرغم همه چیزهای خوبی که در زندگی شما هست، امروز کمی احساس غم و اندوه می کنید. زیاد بزرگش نکنید. سعی کنید خودتان را با فعالیت های فیزیکی سرگرم کنید و حواس خودتان را پرت کنید. با دوستانتان بیرون بروید و خوش بگذرانید. امروز بیشتر از همیشه احساس درونگرایی و سکوت می کنید. زیرا به زمان بیشتری برای فکر کردن به همه چیز لازم دارید. حتی اگر با عشقتان باشید، ولی کمی از هم فاصله می گیرید، زیرا ترجیح می دهید تنها باشید. از این حالت برای پرداختن به اصل ماجرایی که شما را اذیت می کند بپردازید. اهداف کاری که چند ماه پیش برای خودتان تعیین کرده بودید باید امروز پیاده شوند. با تحقیق و پژوهش شروع کنید و از افرادی که می توانند در این راه به شما کمک کنند توصیه و مشورت بخواهید. امروز دیگران تمایل بیشتری برای کمک کردن نشان می دهند.


شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید


ممكن است فراموش كردن يك اميد يا آرزو ناراحت كننده باشد اما لزوماً‌ نبايد برايتان ناراحتي طولاني مدت ايجاد كند. در حقيقت، اين محدوديت هايي كه اخيراً براي خودتان ايجاد كرده ايد به سادگي در حال حاضر و آينده خوشبختي شما را خراب مي كند.


پروژه های فراوانی که باید قبل از ضرب الاجل انجام شوند به شما فشار می آورند، ولی اراده و همت شما باعث می شود که همه آنها را به انجام برسانید حتی اگر ناممکن به نظر برسد. سعی نکنید کل آن را خودتان انجام دهید. کمی کمک بگیرید. شما بدون اینکه اینقدر به خودتان فشار بیاورید هم می توانید به کارهایتان برسید. سعی کنید امروز استراحت کنید. امروز در مورد رابطه فعلی خود می خواهید دل به دریا بزنید و کاری کنید. شما در نهایت تصمیم می گیرید که به آهستگی به این موضوع نزدیک شوید. این باعث می شود که از بی صبری منفجر شوید، ولی از تجربه گذشته می دانید که این روش شما درست است. امروز در محل کار متوجه تغییرات زیادی می شوید. فضای کاری نسبت به قبل خیلی فرق کرده است. بر اساس چیزهای فعلی و نه قبلی تصمیم گیری کنید. انعطاف پذیر باشید وگرنه عقب می افتید.


امروز مغز شما، واقعاً عالي كار مي كند و ذهنتان را تيز و نفوذپذير خواهد ساخت، افكارتان تغييري منطقي خواهند كرد و شما از توجه به حقايق محض بيشتر لذت خواهيد برد تا آرزوها. براي گذراندن وقتتان از توجه به مسائلي كه نياز به تعمق دارد، لذت خواهيد برد، مانند كار با اره مويي يا حل جدول . احساس عالي از حل آنها پيدا خواهيد كرد.


پاداشی که مدتها منتظرش بودید امروز بالاخره می رسد. این روزتان را روشن می کند. دوست دارید جشن بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 270
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1,691
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 6,520
  • بازدید سال : 60,850
  • بازدید کلی : 4,579,587
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.